annanordlund

2010-03-07
12:34:27

iTunes.
Pojkarna i Funäsdalen invaderar min Spotify. Det är ganska bra för jag öppnade iTunes för första gången på evigheter! Hur mycket "gamla godingar" hittade jag inte där?! Wunderbart! Ren och skär lycka!

Vad innehåller denna söndag? Jag ska skriva ett stödpapper om vad jag ska berätta om på Elevhemsdagen. Jag ska fylla i lönesamtalspapper till onsdag. Tyvärr är det inget samtal där man kan säga "får jag inte 20.000:- så slutar jag" utan jag blir betygsatt och utifrån vilka poäng jag får så ligger det en summa i den poängen.


Jag hade egentligen kunnat sova många timmar till, men skönt att vara vaken när man är ledig! :)


Jag saknar min älskling dock, väldigt mycket! ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: