annanordlund

2010-03-30
15:40:36

Ett arbetspass kvar!
Idag har jag haft min power plate utbildning, instruktören körde verkligen slut på mig och det är de passet jag kommer att ha.. känner mig riktigt taggad och kommer att ta mig tiden till att komma in i de olika övningarna. Det är en fruktansvärd skillnad i hur man håller kroppen, en halv grad rätare hållning och du når 20% till av muskeln t.ex.

Denna veckas arbetspass blev lite annorlunda då jag sov natten inatt. Imorgon sover jag natten igen, sen har jag påsklov! Underbara Funäsdalen här kommer jag!

Har varit och köpt en alkomätare på Swedol för 500:-, jag kommer att vara stenhård på att alla blåser innan dom ska nånstans. Ojoj, stackarna! :)

Nu blir det gossip girl och sen packning!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: