annanordlund

2010-03-03
14:37:13

En ledig dag.
Jag har väldigt dåligt samvete för min träning. Jag tränade inte en gång förra veckan och det känns.
Imorgon ska jag simma och på fredag ska jag träna. SKA.

Nästa vecka är det sportlov för eleverna. Men inte för deras stackars trötta personal :) Veckan löser sig nog hyffsat och jag kommer att jobba ihjäl mig så att jag är ledig från onsdag kväll klockan 22. Sen vad som händer har jag inte en blekaste aning om just nu. Skönt att vara ledig om inte annat :)

.

Jag har fått en gigantiskt söt inbjudan från de södra breddgraderna.. Jag kan tyvärr inte delta och det värker i hjärtat när jag skriver det. Men så ser verkligheten ut och den brukar man inte kunna rubba på nämnvärt.


.


Nästa vecka ska jag prova en sån här :

Om jag gillar den så har jag möjlighet att använda min friskvårdspeng till att få träna med en sån ett år gratis på mitt gym. Dock måste man ha en utbildning á 400:- på den också. Jag får se om jag fastnar på tisdag och investerar i en utbildning. Men att veta att en full work-out tar ca 20 min passar mig riktigt bra och jag har hört att den får väck celluliter dessutom. Det passar bra på mina 70-åriga ben ;)

 

Nu bär det av mot tvättstugan igen.

 


Kommentarer:
#1: Sara

buh! kommer inte du ner till den 27e? vad tråkigt!! vi kommer sakna dig, gumman! kram

2010-03-03 @ 20:41:27
#2: Kasia

Jag har blivit utmanad och utmanar dig nu:



Så här lyder spelreglerna:



* Varje “spelare” börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.



* Bloggarna som blivit utvalda ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tills slut väljer bloggaren ut sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.



* Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras blogg och låter dem veta att de blivit utvalda och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.



Hoppas du spelar med!

Ha det fint!

2010-03-04 @ 10:43:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: