annanordlund

2010-03-05
13:54:15

Confessions.

1. Jag är enormt blåögd. Det innebär att man kan lura i mig vad som helst i princip. Det grundar i att jag skulle aldrig få för mig att lura någon någonting och därför tror jag att ingen skulle lura mig. Jag ifrågasätter nästan aldrig om det är sant eller inte.

2. Jag måste alltid säga godnatt även om jag sover själv. Glömmer jag det somnar jag inte.

3. Jag dagdrömmer en del. Antingen har jag vunnit sjukt mycket pengar eller så är jag en världskänd trummis.

4. Sällan unnar jag mig själv nya saker eller så. Är det till älsklingen kan jag bränna en hel lön utan att tveka.

5. Jag kan inte äta om nån smaskar, rapar eller fiser vid matbordet.

6. Jag får små "blackouts" och gör dumma saker som jag vet att jag inte borde. Senast brände jag sönder vantarna på kaminen. Jag vet att den blir sjukt varm men ändå tryckte jag vantarna mot glaset...




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: