annanordlund

2010-06-08
20:57:03

Vem är jag? Vad har jag på mig?
Hur i helvete hittar man sig själv? Nu menar jag stilmässigt. Jag är en salig blandning. Av allt egentligen.

Idag när jag var ute efter en snygg topp så finns inte det jag letar efter. Sen börjar jag fundera om det är jag egentligen?

Rock Princess SEK 199, Club L - NELLY.COM

Nelly.com

Det här är något jag lätt skulle kunna tänka mig vilja ha, den tilltalar mig direkt. MEN det finns inte att köpa i vanliga butiker. Jag önskar att jag bodde i en stad med massvis av alternativa butiker istället för att behöva dras med H&M och liknande.

Men först nog måste jag ha en stund till att fundera på vad jag egentligen vill ha för stil. Sen måste jag lägga ner pengar i det. Sen kanske jag har hittat mig själv. Just nu har jag "jobbarstil" dvs en vanlig svart långärmad tröja och baggyjeans. Jag älskar mina baggyjeans och vill inte byta ut dem.
Men när det kommer till feststil är jag helt lost. Det stör mig som fan.

Nu nån konstig film på 6:an.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: