annanordlund

2010-06-21
11:01:45

Tillbaka till vardagen.
Helgen gick med en rasande fart!

I fredags firade vi min födelsedag med fika och paketöppning, fick mycket användbart :)

I lördags inledde jag dagen med lite shopping. En viss skillnad från Östersund kan jag säga.. när jag avverkat de tre butikerna med kläder så tänkte jag att det bara var att gå vidare till t.ex BikBok eller H&M.. men det gick som sagt inte.. Lite fint hittade jag iaf, men har en del presentkort kvar :)

Senare åkte vi iväg på grillning och tipsrundelekar, helt fantastiskt kul var det! En riktig helkväll med endast massa roligt!

Igår hände det inte mycket, hjärtat hade bestämt sig för att ligga i sängen hela dagen och jag fick honom inte därifrån helt enkelt. Men ett varv runt sjön med hundarna tog jag och svärmor åtminstone :)

Nu är det måndag igen och jag sitter och skriver en matlista för den här veckan. Får lillebror bestämma så skulle han ha samma matlista varje vecka. Men han har mot mycket om och men hittat på en ny :)

I helgen blir det midsommarfirande för tredje året i rad ute i skogen, kommer att bli mysigt!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: