annanordlund

2010-06-12
18:12:27

Semester.
Oj vad energin bara tog slut just nu! Ligger och slösurfar i sängen och skulle kunna somna vilken minut som helst. Älsklingen är ute och grillar och när jag känner efter så är jag lite hungrig :)

Igår landade jag i Hälsingland. Känns jättekonstigt att terminen helt plötsligt är slut. Vanan att träffa eleverna varje dag kommer nog att sitta i ett tag!

Idag klev vi upp kl 8 för att få lite gjort, men när regnet öser ner så rinner energin av en.
Vi var på kalas tidigare idag hos hjärtats fadderbarn som fyller 4 år idag. Grattis sötnos! Massa gott fika som vanligt och fick dessutom snusa 3 månaders bebis :)

Vi har iaf fått lite nytta gjort så här på kvällskvisten. Sen ikväll vet jag inte ännu vad som sker, som det känns just nu så vill jag bara krypa ner och somna! :) Så är det med semester ;)

Trevlig regnig kväll på er :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: