annanordlund

2010-06-08
18:29:09

Man måste unna sig nångång ibland!
Det finns inget skönare än att krypa ner i sängen nyduschad och slösurfa när man har varit på språng konstant från kl 06.00 imorse. Jag har fått otroligt mycket uträttat. Men har fortfarande en del kvar, men det tar jag en annan dag!

Var på sista besöket hos tandläkaren. Lagade ett hål. Vid det här laget har det garanterat kommit nya med tanke på hur värdelösa tänder jag har! Men en tid är bokad i november åtminstone. Det hinner jag jaga upp mig för senare.

Shit vad jag längtar efter en dag då jag inte behöver göra ett skit. Bara en dag. Sen kommer jag garanterat att bli rastlös :)

Har unnat mig 2 st armband idag. Ett från Gina Tricot och ett från Lindex. Mycket länge sedan jag unnade mig något och kände att det var dags nu när jag varit så duktig hos tandläkaren alla gångerna :)


59.50 :-

Nu ska jag ligga och småslumra framför något program som jag missat.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: