annanordlund

2010-06-24
11:35:22

Helt kanon vecka!

Shit vad dålig jag blev på att uppdatera även fast jag har lite tid om dagarna!

Lillebror har vägrat hämta posten hela veckan, han hävdar fortfarande att han är ledig och då behöver han inte göra det.. hepp..
Men idag så tog han frivilligt upp dammsugaren och dammsög eftersom han gör det en dag i veckan. Gör man det på en gång så är det ute ur världen :) Duktigt!

Nu är det väl min tur att ta en svängom med den, sen så blir det lite fix.

Jag är så himla glad idag, en av anledningarna är att jag fick en riktigt saftig lön för att vara mig! :)

Ikväll drar vi upp husvagnen till skogen där vi firat midsommar de 2 senaste åren och så även i år. Ska bli mysigt!
Men det blir ingen fin midsommarklänning, så schysst tänkte jag inte vara på myggen!

Datorn följer nog med och så även kameran, så lite bilder hoppas jag på! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: