annanordlund

2010-06-04
17:00:55

Google :"besk smak i munnen när jag äter"
Hej hörrni!

Nu är jag hemma efter ytterligare en lång dag. Bra föreläsning åtminstone :D

Jag får en konstig besk smak i munnen när jag äter, skitirriterande. Började igår när jag åt mat och var likadant imorse. Jag frågade min kollega som trodde att det var sura uppstötningar. Men det har jag haft en gång och det känns inte riktigt likadant. Så nyss när jag kom hem så googlade jag skiten och fann detta som första träff: http://hd.se/skane/2009/12/31/besk-smak-i-munnen-av-pinjenotter/

Helt sjukt och vi hade faktiskt pinjenötter i potatisalladen vi gjorde på jobbet.
Jag bara älskar google och använder det väldigt ofta!

Nu ska jag dona på lite och vänta på älsklingen :)

Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: