annanordlund

2010-06-03
16:22:04

Finally thursday.
Äntligen är det den efterlängtade torsdagen som jag hade redan i tisdags..

Egentligen ska jag vara ledig idag men ska göra lite extratid så att jag får semester tidigare, inte helt fel! :)

Imorgon har jag utbildning mellan 9-15.
Jag såg fram emot sovmorgon imorrn, men men. Jag får ta den en annan dag helt enkelt.

Jag är fortfarande lika upptagen som de senaste veckorna. Men snart går det över och bloggandet kommer att bli som vanligt igen. Tror jag. :)

Inga blider har kommit upp heller, jag och kameran har varit särbos ett tag nu, så fort jag köpt en väska ska den få följa med mig igen! Tiden till att lägga upp befintliga bilder på datorn finns inte heller just nu, men om ni har lite tålamod så :)

Nä nu ska jag dona på lite innan jag åker tillbaka till jobbet.
Hörs imorrn!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: