annanordlund

2010-07-04
18:21:14

Husmålande.
I helgen har vi varit riktigt duktiga! Hela helgen har vi donat på och fått färdigt det vi har tänkt göra.
Känns så bra när man sedan slappnar av och faktiskt kan göra det med gott samvete :)

Vi har sagt att vi ska försöka göra så mycket som möjligt INNAN semestern så att vi bara kan njuta då :)


Allt utom längst ner som är målat, dit behöver vi en annan slags färg.


Vi har ett varv kvar med det vita på vedboden, sen ska vi fylla den också :)


Känns som att resten av helgerna är fullbokade, mycket fart och fläkt och fest. Kommer nog att behöva semester efter semestern, det brukar ju vara så.

Men nu ska vi snart lägga oss i sängen och se sista filmen i Millenium serien, att JAG av alla inte har sett den ännu är skandal. Läste boken för inte så länge sedan så det ska bli kul att se :) Fast risken är överhängande att jag kommer somna. Jag har nog aldrig varit så här produktiv i hela mitt liv!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: