annanordlund

2010-07-23
22:48:05

Fredag.
Jahaja, nu har det gått evigheter sedan det blev uppdaterat här igen. Jag kan fortfarande inte få ihop ekvationen: semester=mindre tid. Kan ni?

Igår var vi på målarfest. Vi målade ena gaveln och baksidan plus altan. Riktigt bra blev det och fort går det när det är många arbetsmyror inblandade :)
Sen fick vi grillat till middag. Det var en tyst middag, alla var så himla hungriga! Riktigt gott!


Idag har jag och älsklingen (mest älsklingen) lagt marksten längs gaveln på huset vi målade. Det blev riktigt fint! Samt att vi bokat en stockholms semester! På fredag åker vi till storstaden och bor på hotell i 2 nätter! Kanon! Jag längtar!

Idag har jag mått lite halvkrassligt hela dagen. Känns som att mina bihålor är igentäppta och huvudet är tungt. Jag hoppas verkligen inte att jag är påväg att bli sjuk. Imorgon är det brännbollsturnering och då måste jag ju ge järnet. Kommer att känna mig överkörd på söndag, en sak som är säkert!

Nä nu ska jag borsta tänderna och krypa ner. Blir tidigt imorgon!

Gonatt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: