annanordlund

2010-07-29
20:42:31

En vecka på resande fot!
Jag kan inte ha semester och blogga samtidigt. Konstaterat.

Imorrn åker vi till storstan! Jag längtar! Det var evigheter sedan jag och hjärtat bodde på hotell! Nu ska vi äta och dricka gott kombinerat med en del shopping :)

Jag har tvättat hela dagen, just nu håller jag på att torka min jacka framför golvfläkten eftersom det har varit så dåligt väder ute.

Ljungdalen var härligt med mycket fiske och trevligt sällskap! Jag och älsklingen åkte även till funäs för att börja byggandet på en trapp och jag målade det röda på förstugan. Skönt att ha det gjort :)


Hjärtat fick en fjällöring på 900gr :)


Nu ska jag fortsätta med alla förberedelser, kl 7 imorgon åker vi! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: