annanordlund

2010-07-09
10:24:25

Dumpar man en så måste man dumpa nästa också.. eller?
Bloggningen ja.. men jag kan ju iaf säga att jag sedan sommaren börjat har läst 1379 sidor.. Det måste väl ändå vara nåt? Ca 50 sidor per dag om man slår ut det. Det är 3 böcker och det kommer garanterat att bli fler!

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann - Jonas Jonasson. Riktigt kanonbok! Så jäkla rolig!
Blodläge - Johan Theorin. Kanonbok som alltid när det gäller Johan. Lite övernaturlig med älvor och troll.
Grannen - Buthler, Öhrlund. Fortsättningen på En nästan vanlig man, riktigt spännande med en fullblodspsykopat i huvudrollen.

Nu ska jag och lillebror bege oss till Ljusdal på synundersökning och lunch :)
Sedan har jag semester i 3 veckor! Ska bli så skönt! :)

"När ska du dumpa honom då?"
-Men varför ska jag göra det?
"Du har ju dumpat dom andra ju.."
Jag har nog skruvat till lillebrors bild av förhållanden ordentligt.
Tokigt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: