annanordlund

2010-07-15
13:36:10

Arbete, arbete och arbete!
Lite spännande att se sitt eget namn i Ljusdalsposten igår faktiskt :)
Som om en punkt nu faktiskt är passerad och allt är färdigt :)

Nu är all jäkla ved inburen, skönt!
Nu ska jag ut och måla staketet.
Tur att vi ska ut och äta ikväll så att jag har annat än arbete att se fram emot! :)

Måste säga att jag fått en hel del gjort på semestern. Det har varit skönt, men nu väntar 2 veckor tillsmamans med hjärtat, och så är det skönt om man inte bara har en massa måsten.
Men samtidigt så visste vi vad vi gav oss in på och semester kommer nog aldrig att ha samma innebörd för mig som tidigare. Dvs; ligga i solstolen och lata mig och läsa en massa böcker. Självklart kommer det också att hinnas med, men det är efteråt allt är fixat.
Nä passa på nu när jag har orken uppe!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: