annanordlund

2010-01-22
13:47:49

Veckohelgsjubel!
Så var det helg igen. Denna vecka var ovanligt segstartad men nu är jag i mål!
Hittills har det inte kommit några jobberbjudande till helgen, men så är det väl när man kan och vill jobba.

I helgen står matlagning på schemat. Köttbullar, köttfärssås och köttfärspaj. Får ta och bli en maträtt per dag och idag ser jag mycket fram emot stuvade makaroner och hemlagade köttbullar!

Veckans träning har gått hyffsat. Haft lite ont i axeln men mot slutet har det gått över. Ska försöka få in ett gympass också i helgen eftersom det inte kommer att finnas nån tid till det veckan som kommer. MEN vi får se hur jag gör med det .

Nä nu ska jag börja helgen med att bara njuta av ledigheten!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: