annanordlund

2010-01-12
13:49:34

Sömn önskas!
Idag har det hittills varit fullt upp och jag hoppas på att ikväll kunna slockna kl 9 ikväll som ett barn! :)

Efter jobbet åkte jag iväg och tränade. Det var hemskt! Vilka muskler?! Jag har inte en enda kvar.
Imorgon tänkte jag simma en sväng, det känns enklare det än styrketräning. Jag har fortfarande inte kommit ur den "yra hönan" fasen inne på gymet. Jag vet inte riktigt vart jag ska eller vad jag ska göra därnäst. Måste få in en rutin!

Jag har städat upp lägenheten efter helgen, man kan tro att vi var dubbelt så många som vi var!
Tvätten är färdig. Så nu återstår bara en sväng in till stan för att byta älsklingens tröja. Han är hopplöst bredaxlad och hemsk att köpa kläder till. Jag tror det får bli ett skärp eller nåt!

Ska även in till Gina Tricot där jag har presentkort och på akademi bokhandeln :) Pengen jag fick av farmor gick till ett par toksnygga Only baggy-jeans :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: