annanordlund

2010-01-15
14:38:07

Massa smileys and shit.
Sista arbetspasset äntligen avklarat! Det har varit ovanligt yrt denna vecka, men ingenting viktigt som prioriterats bort åmtinstone!

Jag ska få göra något spännande utanför jobbet, men inom tjänsten... det är spikat men inte alla detaljerna ännu. Känns fantastiskt kul att cheferna ser potential i en :)

Idag var jag och hämtade ett paket till älsklingen...

Jag bör tillägga för er som inte vet: Jag har ingen bil, jag färdas endast med buss som jag väntade på i 30 minuter i -20c.

Men vad gör man inte för honom? ^^
Ska också säga att jag är världens bästa som fixade Ruff Riders 5 till honom ;)

Hade gått ett riktigt träningspass innan, lådan väger inte mycket men är otroligt otymplig. Armarna orkar inte så länge ;P
Ska bli intressant hur jag ska lyckas resa på tåg med den också. Men har gjort finfina bärhål i den så det borde lösa sig. Jag ska kanske be den snälla karln som bar den åt mig från bussen och till dörren :)

Men nu är älsklingen skyldig mig middag sa han på Motorhuset och det tackar jag inte nej till :)

Nu ska jag göra mig i ordning, bör åka tidigt till tåget med tanke på mitt sällskap :)
Det bär av till Ljusdal för att vara flytthjälp :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: