annanordlund

2010-01-23
15:09:27

Harry, my boy!
Fick ett presentkort på en Harry Boy i julklapp. Spelade den och fick hela 5 rätt! Men.. ingen utdelning. Så därför är det jackpot idag och jag köpte en igen bara för att bli kvitt känslan av att man kunde ha vunnit nån slant egentligen ju! Så vinner jag ingenting idag så kommer jag inte spela nästa helg :) Blir jag miljonär så behöver jag ju inte spela ;)

Men när man vet att man har en möjlighet att vinna en massa pengar så kan man ju inte låta bli att drömma sig iväg..

 

Detta är ju bara en bråkdel av vad jag kan komma på att göra, sen står de inte direkt i prioriteringsordning. CSN ligger nog banne först egentligen, för dem tycker jag inte om!

 

Idag ska jag göra en köttfärspaj med fetaost och oliver! Mums!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: