annanordlund

2010-01-01
22:58:43

Every new year i wake up hangover.
Igår var det livat! Vi tjejer började kvällen i bastun och sedan vidare till min vagn och gjorde oss iordning.
Taxi till Eriksgården där vi åt nyårssuppé, kanonmat som alltid! Drack ett vinpaket till och fick in ett glas anpassat vin eller champagne till maträtten.

När vi rundade av kvällen hamnade vi i vår förstuga (baren) och det gjorde även halva campingen. Riktigt trevligt var det och ett tag trodde vi att förstugans golv skulle braka, men vi har byggt det stadigt!

Idag har det varit en bakisdag spenderad framför tv:n. Jag tog två bakis-brustabletter innan jag la mig så jag har bara varit trött idag, inget ont i huvudet eller illamående. Riktigt skönt! Värre är det för resten ;)

Imorgon blir det en tur till Ljungdalen och sen får vi övernattare i husvagnen :)

Nu ska jag lägga mig och läsa innan jag somnar här i soffan!

Gott nytt år!


Kommentar:
#1: AKP

Spännande :D

Tänkte vänta med böckerna till ja sett alla filmer!

Så man slipper bli besviken på filmerna ^^

2010-01-06 @ 17:41:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: