annanordlund

2010-01-23
17:08:43

D&G, Diesel, Prada, Ed Hardy.
Ett shoppingintresse som glasögon är omöjligt att ha. Ekonomiskt sett blir det lyxfällan nästa. Iaf när det gäller mitt synfel. Jag skulle kunna köpa fler par glasögon men då kommer själva glasen vara tjocka som flaskbottnar och det är inte snyggt!

Men hur kul vore det inte att kunna tänka; Hmm, vilka glasögon tar jag idag då?
Nu är jag faktiskt lycklig som äger 2 par glasögon, ett par till vardags, jobb osv. Mina andra D&G-glasögon använder jag på fest och när jag vill vara fin. Men jag skulle vilja ha flera...

Det finns verkligen ursnygga glasögon! Sen är det ju inte säkert att man skulle passa i alla :)



PS. Detta är också någonting jag skulle lägga pengar på om jag blev miljonär.. särskilt ett par solglasögon med styrka! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: