annanordlund

2010-01-11
09:34:44

3 veckor bara rasar förbi!
Under ledigheten har jag inte haft någon inspiration att skriva, dagarna har fyllts och det har varit ett högt tempo men ingen energi kvar till bloggen.

Igårkväll somnade jag vid 21.00, klockan ringde vid 08.30 så jag har sovit riktigt kanon inatt! Längesedan nu!
Vi hade besök här lördag - söndag. Vi var på skoterkross och sen åt vi god mat och drack en massa gott :)

Det var riktigt vemodigt när älsklingen skulle åka hem till Ljusdal igår för att jobba idag.. det var 3 veckor sedan sist det hände och det kändes hemskt. Men vi överlever som vi alltid har gjort, det var bara lite ovant :)

Nu ska jag iväg och jobba snart. :)


Kommentar:
#1: Kasia

Saknar dig gumman! Kom o hälsa på!

2010-01-12 @ 10:47:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: