annanordlund

2010-02-17
11:04:35

Whataya want from me.
Goddag!
Har inte hunnit bloggat sen i Söndags.
Jag har den jobbveckan då jag absolut inte hinner. Idag däremot börjar jag inte förrän 14.00 och ska sova natten. Imorgon tränar jag, sen åker jag hem och fixar det sista innan tåget går hem vid 17-tiden.

Nu när jag kommit igång ordentligt med träning och sånt så känns det som att jag aldrig är hemma. När jag har en delad tur och är ledig 4h på förmiddagen så hinner jag träna, duscha för att sedan åka tillbaka till jobbet. Jag hinner absolut inte hem. Jag ser ingen mening med att träna, åka hem, vara hemma i 10min och sen åka tillbaka till jobbet.

Men samtidigt så är det riktigt skönt att ha kommit igång med träningen :)
Jag simmade i måndags, tränade i tisdags, idag fridag och imorrn träning/simning på morgonen. Har jag tur kanske jag orkar båda :)

Jag börjar bli trött på SJ. Förr kunde jag ta ett tåg vid 11-tiden så att jag var framme vid 13-tiden i Ljusdal. Nu har dom ställt in den avgången och jag kommer inte hem förrän 19-tiden på kvällen. Riktigt irriterande!
Om jag behöver åka hem på söndagen så gick det förut ett bra tåg vid sju på kvällen. Nu när jag bokade så går det 16.50. Mina helger i Ljusdal blir bara kortare och kortare..

Nä nu ska jag göra ett försök att packa lite, döda lite tid tills jag ska ta en fika med en söt vän som är i stan idag :)

Ännu en p3-låt: Adam Lambert - Whataya want from me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: