annanordlund

2010-02-14
18:53:30

Valentine dinner.
På denna härliga alla hjärtans dag ska det ju självklart vara en riktigt storslagen middag!

Till Förrätt: Jag åt en banan för 4h sedan, det måste räknas?
Till Huvudrätt: Blir överlycklig när jag hittar infryst tacoköttfärs. Kokar snabbmakaroner och blandar ner köttfärsen. Snabbt och gott!
Till Efterrätt: Tror att älsklingen lämnat lite glass i frysen. Oh, he has planned this! :)

Så nu vill jag inte höra ett dugg om oxfilé och beasås, hemgjorda efterrättspajer och sånt tjafs. Okej? :)


Nu har jag gjort ett alla hjärtans dag kort till min älskling :)

Oj! Nu börjar ju Bingolotto strax! Undrar om jag ska ringa Lotta ikväll? Det vore trevligt :)


Puss på er! Det är ju ändå en sån dag idag :)


Kommentar:
#1: Sara

oh, vad härligt att höra om en som "firade" likadant som jag. kanske inte exakt, men samma stuk.



kram

2010-02-16 @ 15:57:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: