annanordlund

2010-02-13
15:42:42

Update.
Hallåja!
Bakningen går framåt med varierande resultat ;)

Här är de goda kolakakorna, dock lyckades jag ta i alldeles för lite smör. Svor långa haranger över degen, men goda blev de :)

 

Havrekakor med krossad marabouchoklad i. Hade enbart fiberhavregryn hemma men det gick lika bra det. Mjuka och goda!

 

Jitterbugg. Inga kommentarer om den. Ser absolut inte ut som på bilden i boken. Helt okej småkaka.

Nu ska jag ta ut morotskakan ur ugnen och låta den svalna. Ska göra en banansockerkaka medans jag väntar på att göra morotskakeglasyren :)

Sen är det kanelbullarna kvar!


Kommentar:
#1: Sara

jisses, vilket storbak! tycker dock att du bosatt dig ostrategiskt långt bort. iallafall vad gäller mig. hade varit gott med kakor ^^

2010-02-14 @ 15:06:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: