annanordlund

2010-02-13
12:12:39

The Embassy
P3 får mig förälskad några gånger om dagen. Idag när jag gick för att köpa ingredienser så spelade de: The Embassy - C'est La Vie, C'est Embassy http://vimeo.com/8701563
hittar den varken på youtube eller Spotify men om ni klickar på länken så får ni höra den. Riktigt mysig och får mig att vilja lära mig den på gitarren!

En annan bra låt är självklart denna : Lazee Ft. Apollo Drive - Calling Out

 

Den dagen jag har råd att köpa mitt piano ska jag lära mig detta intro!

 

För övrigt har jag 15 plusgrader i solen just nu, riktigt härligt! Känns inte ens att jag har balkongdörren öppen :)

Nä nu ska jag sätta igång så att jag blir färdig innan sena natten, detta mina vänner ska blir riktigt roligt! :)

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: