annanordlund

2010-02-13
20:13:47

motivation = 0
Sådärja nu var allt färdigbakat.
Bullarna blev fina och rosjäkeln var inte kvar.

Nu är det så här att jag tappat lusten totalt att lägga upp bilder, ett faktum är att jag glömde ta kort på morotskakan så då är det inte nån idé känner jag.

Så här är det att vara mig ibland. Jag kan brinna för någonting i flera timmar, som idag. Jag har bakat i 7h i sträck och tyckt att det varit jätteroligt. När jag är inne på sista halvtimmen så dör all entusiasm. P0ff, borta. Men bakat har jag iaf och åt en bulle och den var jättegod. Färdigbakat för idag kan jag ju berätta. Just nu avskyr jag bakning och jag har inte nån vettig förklaring till det.

Nu ska jag skvallra med min vän ett tag!

Här har ni en bild på mig och älsklingen från nyår;

Jag saknar dig mitt hjärta otroligt mycket!

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: