annanordlund

2010-02-19
22:44:03

De Olympiska Spelen är INTE roliga!
Allt detta OS, jag är så sjukt ointresserad! Klart jag fastnar en stund om jag sätter mig framför tv:n, men jag är långt ifrån riktigt intresserad och kan resa mig oavsett om vi är på upploppet med svenskt i ledningen eller inte.

Ikväll har vi varit i Rödmyra. Kollade på Natt på Museét 2. Riktigt rolig! :)

Imorgon blir det skoterträff i Ängebo, OM det inte är 20- grader ute. Det ser inte lovande ut.

Jag är riktigt ordentligt trött just nu och skulle lätt kunna bädda ner mig nu, antingen det eller ta ett glas vin och sätta mig framför tv:n med de andra. Det lutar åt alternativ 1 men jag ska seriöst fundera över det :)

Trevlig helg allihopa! Det är så otroligt skönt att när jag vaknar imorgon så är det Lördag och inte söndag! Lycka!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: