annanordlund

2010-02-03
13:27:06

Bloggtorkan snart över?
En rejäl bloggtorka har dragit igenom här. Den är tyvärr inte riktigt över.
Jag har loggat in ett par ggr men inte haft någonting att skriva.

Jag har iaf varit och blivit misshandlad hos tandläkaren idag. Misshandlad och misshandlad, de var faktiskt riktigt trevliga. Halva munnen är helt avdomnad och jag kan inte ens dricka vatten ordentligt. Har redan tagit två alvedon ifall att bedövningen skulle släppa snart.


På fredag åker vi tillbaka till Funäsdalen. Så jäkla skönt att vara där! Vi var där förra helgen också då det blev lite after ski och utgång på Eriksgården. I helgen blir vi nog ett helt gäng så det blir kul :)


Nu ska jag underhålla älsklingen lite innan jag går tillbaka till jobbet igen :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: