annanordlund

2010-02-12
19:02:51

Baka liten kaka.
Godkväll! Äntligen helg säger jag bara!

Bakstugan öppnar imorgon, den har dock haft tjuvöppet och det blev kolakakor.
Tyckte smeten var grymt oflexibel och tänkte att det inte skulle bli bra, men klart det blev!
Så imorgon blir det en eller två omgångar till såna för att de är så lätta att göra!

Sen står det på schemat; Morotskaka, Kanelbullar (önska mig lycka till!), Havrekakor med choklad, Jitterbugg (inte dansen) och möjligtvis en banansockerkaka :) Det ska bli så roligt! Synd att jag inte har älsklingen hemma som kan diska mellan omgångarna :)

Söndagen och alla hjärtans dag går nog i städningens tecken. Det behövs och det är så tråkigt. Men men. Jag var duktig och körde ett helt lass med tvätt ikväll åtminstone :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: