annanordlund

2010-08-18
20:05:47

Onsdag.
Idag har jag i princip suttit still mellan 9-16.30. Otroligt ovant! Plus en hel del korvstoppning vill jag lova!

Efteråt åkte jag ner på stan för att leta en ryggsäck. Hittade ingen bra och insåg efter ett tag att jag nog har den bästa hemma faktiskt. Den är dock fullproppad med kläder, men det går att lösa :)

Jag gick där på stan med en gnagande känsla av att jag glömt någonting. Ikväll när jag tog en promenad med kameran så slog det mig. Jag skulle ha gått in på Swedbank och fixat med vidarebefodring av min lön. Men men, det går att lösa imorgon också men det känns surt att ha ett så kort minne ibland!

Vill ni se mitt lilla hus då? :)


Från vägen.


Från gårdsplanen. Stora huset står snett bak till höger en bra bit bort.

Ni får se bilder inomhus en annan dag, tar sån tid att ladda upp på mobilt bredband! :/

Jag funderar på att borsta tänderna och göra mig iordning för sängen redan nu, ligga och läsa ett tag. Dock så kommer jag antagligen att vara tokpigg kl 23 ikväll och inte kunna somna om jag känner mig själv rätt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: