annanordlund

2010-08-31
14:20:52

Målet är satt. Nu då?
På Nyårsafton ska jag kunna ha vilken klänning jag vill och inte skämmas för min figur.

Det är mitt mål. Det är någonting jag verkligen vill. Men att nå dit känns svårt.
Om jag fick 3 önskningar så skulle det vara en av dem, att få drömkroppen. Jag är lat, jag vet!

Det är ingen slump att lillebror tittar på min magge och frågar: "Bebis eller mat?"

Jag har sett bebismagar när de inte är sådär gigantiska utan när de börjat på att synas. Min mage och deras är slående lika tyvärr. Platt upptill och putig nedtill. Snyggt! Ja absolut, om det faktiskt bodde en bebis där.

För att nå dit blir det powerplate, simning och styrketräning. Jag är inte ett dugg intresserad av att orka springa en mil..
Dieten blir att skära ner på godis/kakor/dricka. Jag äter ganska regelbundet som det är och sällan snabbmat. Men självklart mindre portioner och mer grönt.

I helgen ska jag ta tag i mätning och fotoredovisning.
Jag behöver kunna se med egna ögon att någonting faktiskt händer. Visst att prova kläder funkar osv, men de svarar inte på frågan om min rumpa har blivit snyggare och fastare. Eller hur?

Fokus kommer att ligga på Mage Rumpa och Lår.

Jobbigaste blir att få upp motivationen, den kommer först då jag ser att nåt har hänt. Men tills dess får jag peppa mig med att mitt hjärta då inte ska behöva skämmas för mig vid nyårsmiddagen! Det vet jag dock att han aldrig skulle göra, men jag är utrustad med livlig fantasi!



Jag är ledsen över att det inte blir så mycket bilder, men jag pallar inte när det är ett mobilt bredband. Men vänta ni tills vi fått in fiberkabeln, då jävlar! :D


Kommentarer:
#1: AKP

Du kommer lyckas om du verkligen vill!

Lyckades jag (eller har lyckats såhär långt iaf) så kan vem som helst lyckas!

Jag är inte i mål på långa vägar än men jag har nåt stora delar av mina mål och jag ser till att belöna mig själv med både saker och massa beröm!

GO GIRL!

HEJJA HEJJA :D

2010-08-31 @ 16:04:06
#2: hanna

Om my god!! DU låter pepp! Lycka till, ska själv se till att vara en heting till beach 2011 ... men ser INTE fram emot den tuffa vägen till att ta sig dit_Å

2010-08-31 @ 19:44:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: