annanordlund

2010-08-31
14:09:47

Kick in the teeth.
Helgen svischade förbi med födelsedagsfika, lägenhetsvisning, målning av garaget, sällskapsspel och en tur till Rossla/Rödmyra.

Mitt tåg i måndags var givetvis försenat och jag har redan börjat ledsna på pendling. De får ett nytt försök!

Jag har jobbat natten till idag så jag är ledig fram till klockan 7 imorgon bitti. När jag slutade imorse åkte jag och tränade. Blev ett varv i cirkeln plus lite annat. Känns oerhört konstigt att vara tillbaka och jag hoppas att det spänner lite imorgon så jag märker av träningen :)
Jag har funderat på att gå på body pump en förmiddag i veckan. De har tyvärr tagit bort mitt vattengympapass så det finns endast på kvällstid nu. Det innebär att för mig ett pass var 3:e vecka.

Jag har inte vågat väga mig ännu. Innan sommaren gick det riktigt bra i träningen och jag kände verkligen att jag var på rätt väg mot mitt mål. Men sen kom en flytt imellan och tiden ville inte räcka till alls.
I sommar har vi levt gott på grillat, mjukglass och Baccardi Breezer.

Jag väntar tills jag kan använda Wii fit. Riktigt bra program att väga sig i och få se bmi osv. Samt blir gubben i spelet så glad när man lyckats gå ner ;)

En glad överraskning: Papa Roach - Time For Annihilation... On The Record And On the Road 2010. Lyssnar genom albumet nu och hittills mycket nöjd ^^




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: