annanordlund

2010-08-04
13:34:28

2 veckors "semester" kvar.
Nu var semestern över.. jag jobbar med lillebror i två veckor till och sedan bär det av till Östersund. Tänk att tiden går så himla fort!!

Vi har sovit två nätter i Huskas, där är det mysigt :)

Stockholmsresan var kanon! Självklart hade jag velat ha flera dagar till där, men skönt att komma hem också :)
Vi åt god mat, shoppade en del, sightseeing och öl :)

Imorgon ska jag ta med lillebror till Furuvik :) det ska bli roligt, dock är jag inte lika sugen på att titta på alla ormar och det är inte ens förhandlingsbart att skippa dem :P

Nu håller jag på att tvätta våra täcken till husvagnen. Det är bara att inse att vintersäsongen inte alls är långt härifrån..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: