annanordlund

2010-04-08
13:21:49

Torsdag.
Idag har jag ont i halsen och låter som en skadeskjuten kråka när jag pratar.
All energi tog slut när jag gick upp från servicehuset till husvagnen efter att ha diskat och duschat. Då var det nära att jag satte mig ner i snöblasket för att jag inte orkade gå.

Vädret är mulet idag igen, vi sitter här och försöker komma på något att göra.

Jag har surfat runt lite på olika postbox-sajter i USA. Med en sån kan du beställa varor från Usa till din postbox och sedan packas det om och skickas till din adress i Sverige. Någon som har erfarenhet av sånt?

Hittade iaf detta linne som jag lätt skulle få betala 300:- extra för i Sverige:


Ikväll kommer svärföräldrarna och hundarna upp hit :) Ska bli skönt med en anledning till långa promenader då det varit väldigt lite med träning denna vecka. Men jag är ju sjuk nu också och har det som anledning ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: