annanordlund

2010-04-23
17:49:14

Sicken cykeltur!
Ojojoj! Vilken träning det blev! Det tog 18 min att cykla hemifrån till badet. Tränade i ca 30 min, körde igenom alla övningarna. Cyklade hem, det var jobbigt kan jag lova när låren var ordentligt slutkörda innan. Svängde förbi affären på vägen hem och handlade hem tacos :) Tror det blev ca 10 km fram och tillbaka :) Det ska jag göra fler gånger!

Nu har jag städat, skurit grönsaker och bakat. Gjorde dessa till älsklingen :


Havrekakor med fazerchoklad. Gigantiska blev dem!

Nu ska jag se om jag hinner slänga mig in i duschen innan hjärtat öppnar ytterdörren :)

Trevlig helg på er!


Kommentar:
#1: Ninni

Vad duktig du är Anna! Kul att det går bra med träningen. Ibland får tvinga väg sig fast det känns jobbigt. Och oftast så är det en grym känsla efteråt! Kan du inte skriva in receptet på kakorna! Ser grymt goda ut! Kramar och hälsa mannen!

2010-04-24 @ 14:31:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: