annanordlund

2010-04-27
15:08:50

Plågeri återigen.


Idag har jag varit hos tandläkaren. Jag lyckades självklart missa bussen dit (måste ha varit mitt omedvetnas val) men jag var duktig och ringde och frågade om det var okej att komma 10 minuter sent och det var det.
För 3 år sedan hade jag ryckt på axlarna och låtsas ha glömt besöket. Men nu är jag ju vuxen och ansvarsfull, den ni! :) Ni skulle bara veta!
70:- kostade besöket mig denna gång, lugnet före stormen. Jag har en tid om ca 20 dagar igen..
Sen har jag rotfyllt en tand, det om inte annat borde ge mig vuxenpoäng? Det är iaf inte så farligt som man tror. Inte ens för mig som verkligen avskyr tandläkaren (min tandläkare är dock en riktig kruttant som fnyser när jag gnäller, dock så har mina besök fått henne att mjukna lite).

Nu sitter jag här och är vansinnigt nöjd med mig själv. Jag har även ringt och skrutit om min triumf hos älsklingen. Jag är glad att han tvingade mig att gå till tandläkaren för det första, men borde inte det betyda att han nu är skyldig mig de 3000:- jag hittills lagt ut? :)


Hemdesign :)

Nu har jag även lagt in ett högerklicksskydd i bloggen. Anledningen är att jag är en fantastiskt duktig fotograf och att jag ville inte att nån annan förutom jag ska sälja bilderna dyrt ;) Är det nån du vill ha så lämna en kommentar helt enkelt om så är fallet :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: