annanordlund

2010-04-07
11:36:48

Onsdag.
Äntligen har bloggen uppdaterat sig. Det har verkat helt onödigt att blogga när inte inläggen syns :P
Vi får se hur lång tid det tar för att detta inlägg ska visa sig.

Idag vaknar jag och är förkyld. Inte så himla farligt men jag är inte bara tung i huvudet längre.

Igår var det en riktigt lugn dag. Älsklingen sov i en evighet och jag passade på att kolla på web-tv :)

Idag är det mulet ute men 10 plusgrader. Jag har inte en aning om vad som händer idag, men med mitt huvud så känns det som att jag bara vill ta det lugnt. Men jag skulle också vilja åka en sväng till Norge. Jag har ju aldrig varit där :) Jag är dock tveksam till att jag orkar resa mig från soffan. Hade det varit soligt så hade det varit mycket enklare :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: