annanordlund

2010-04-10
17:09:54

Lördag.
Godmiddag :)

Nu är vi hemkommern från fjället. Vi åkte till Tänndalsvallen med bil och där hämtade pojkarna upp oss och vi åkte upp med skoter till ett ställe där vi byggde en soffa :)

Solen har skinit hela dagen och jag har trotsat min förkylning och varit ute hela dagen! Dock känner jag mig inte pigg alls nu.

Jag körde dessutom fast med skotern, det var väldigt lyckat. Sådan snö och sådan fegis till förare så blir det så. Inte lyckat. Men jag fick hjälp att komma loss och jag landade mjukt i snön.

Lite bilder från dagen:


Här satt vi bra och hundarna klämde in sig också även när det var fullsatt.

Gick man ett steg fel utanför stigen så sjönk man en halvmeter.

Maja och älsklingen var lätt snyggast ute på fjället :)

Lite dålig bild men bakom träden var ett högt vitt berg där vi tycktes se människor röra sig. Det är fortfarande oklart om det har varit nån aktivitet uppe på bergstoppen.


Nu ska vi snart gå ner och basta. Sen ska vi göra oss iordning för att äta ute på Gyllene Bocken :)
Ha en trevlig lördag! Snart är vi tillbaka till verkligheten igen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: