annanordlund

2010-04-02
18:41:26

Långfredagen
Idag var det segstartat i husvagnen! Själv var jag lite trött efter dålig sömn och älsklingen toktrött.. :)

Men vi drog till Hamra och åkte techsled! Det var så fruktansvärt roligt att jag måste dit igen! :D

Lite bilder:


Väldigt blåsigt längst upp i backen, vi fick ta liften upp och det var nog det läskigaste. Sittandes på techsledén och sedan ha ankarliften bakom rumpan samtidigt som du måste styra.


Tomas


Älsklingen och Daniel.


Älsklingen och jag på våra mördarmaskiner! ;)

Så här går det till:

 

Imorse fick jag ett gigantiskt påskägg med godis och bilder på två filmer som älsklingen beställt men som inte hann komma, Twilight och New Moon på Blu-Ray. Min älskling är en pärla! :)

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: