annanordlund

2010-04-23
12:00:58

Jag kommer aldrig att komma undan!
Godmorgon!

Igår var jag jättestursk och berättade för mitt hjärta att jag skulle minsann cykla till träningen imorgon och köra järnet där och cykla tillbaka.

Idag när jag vaknar är all energi som bortblåst och jag känner mig jättelat. Jag förstod att jag inte skulle komma undan utan försökte medla att jag cyklar dit och får ben och rumpa tränad och på träningen kör jag armar och mage. Det tyckte inte alls min älskling var en bra idé. Då kunde jag lika gärna ta bussen för det skulle ge samma effekt.
Jag vet mycket väl att han har rätt men jag blir mycket irriterad på detta påstående..

Nu ska jag klä på mig och ta fram cykeln. Den behöver pumpas och det kommer att ta en evighet. Sen när jag kommer iväg så kommer det att kännas helt kanon efter träningen. Det vet jag. Men latheten har inte gått över helt ännu :P

Ikväll blir det fredagsmys med tacos. Jag längtar tills mitt hjärta kommer hem!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: