annanordlund

2010-04-19
23:26:34

Back in business.
Shit vad jag är trött nu!
.helt.galet.inte.orkar.hålla.ögonen.öppna.eller.orkar.stava.rätt.trött.

Jag har min baby hos mig den här veckan. Känns riktigt ovant må jag säga! En som underhåller mig när jag är hemma och som inte alls tar någon energi eller kräver så himla mycket tid att starta. I like it! Min lilla acer :)

Den här veckan är helt galen! Jag jobbar non-stop verkligen! Visserligen betyder det att jag slutar kl 9 på torsdag morgon. Men ändå, jag ska hinna/orka klämma in lite träning nånstans därimellan också! Ett pass hinner jag med imorgon iaf. Sen blir det träning tors och fre. Blir nog bra till slut :)

Här är lite inspiration till väggarna för den händige :


SchablonOnline

Nä, gonatt! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: