annanordlund

2010-04-16
15:51:10

Äntligen helg!
Finally! Känns som en lång vecka detta, och nu är det äntligen fredag!

Jag har faktiskt tränat 4 pass denna vecka! Idag var det dock väldigt segt i musklerna och jag orkade inte mycket! Men på måndag så ;D

Jag älskar denna tiden på dygnet då jag kan göra precis vad jag vill och jag mår bra!
Jag har jobbat en hel vecka, tränat ordentligt, älsklingen kommer snart hem, jag har städat och handlat.
Det enda jag har kvar är att göra maten färdig tills älsklingen är framme men det dröjer än några timmar.
Det är sällan jag är så här tillfreds att jag kan sitta och lyssna på riktigt bra musik och tycka att allt är toppen!
Annars är det alltid någonting som felar i denna ekvation som slog in klockrent idag.

Jag fick ett ordentligt sug att spela gitarr. Problemet är bara att jag inte kan! Ska ta och stämma den åtminstone :)

Ha nu en kanonhelg allihop! Min har redan börjat så bra så det ser positivt ut! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: