annanordlund

2010-04-05
11:59:42

Annandagen.
Nu ska jag bära ut en solstol och sätta mig i det underbart vackra vädret! Solen lyser rakt på censorn i husvagnen så den tror att det är 30 plusgrader i vagnen.

Igår var det ju ingen Johan Falk utan det får ta och bli ikväll istället.
Jag slocknade igår vid 23-tiden. Klev upp tolv timmar senare och har ont i huvudet och är lite täppt i näsan. Jag har ingen lust att bli sjuk men så är det väl när man är ledig och slappnar av.

Älsklingen och grabbarna är ute på skotertur. "Vill du sitta bakom mig i 14 mil på skotern?" -"Nej.", "Skönt! Jag har tillräckligt med blåmärken på benen."

Nu ska jag plocka undan lite sen så sätter jag mig i solstolen. Dock utan hjälm och mina gamla glasögon :)
Bilden är sen igår då jag väntade på att resten skulle blåsa 0,0 ;)



Min nya partylåt :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: