annanordlund

2010-04-13
11:27:28

9 veckor till Beach 2010.
Nu hörrni har jag bara 9 veckor kvar tills jag går på sommarlov. Det innebär 9 veckor av stenhård träning inför beach 2010. Denna påsken har jag säkert gått upp 3 kg och de och mycket mer ska väck! Genast!

Jag är dock fortfarande förkyld, snorig och slemmig i halsen. Men jag ska ändå ge power plate ett försök idag och se om jag blir bättre eller sämre.

Det är synd eftersom jag hade en period då träningen gick riktigt kanon. Sen ramlade jag ner i en ravinstor svacka. Nu är det bara att ta sig upp igen och jag ska ha minst 4 pass denna vecka!

Nu är det dags att bryta mitt sötsug. Det går bra att bryta men det går lika fort att hamna där igen.

Till helgen kommer mitt hjärta hem! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: