annanordlund

2009-09-10
11:34:35

Vinterlängtan.. otippat för att vara jag!

Jag saknar min outfit! Läre väl inte dröja allt för länge innan hjälmen åker på igen, men skulle ha investerat i min egna skoter, men ekonomin räcker inte till. Jag har iaf köpt en husvagn! Den ni! :)

 

Bild från när jag och älsklingen var på skotertävling i Åkersjön. Det var väldigt kallt och väldigt roligt!

 

Som sagt det var så kallt att jag fick frost i håret.

Vintern inbjuder till oändliga vackra kort. Detta är taget uppe i Åkersjön med en värdelös mobilkamera.. så vackert är det alltså med andra ord.

 

Nog med nostalgi och vinterlängtan. Nu ska jag in i duschen, diska, vattna blommor och packa väskan. Sover natten på jobbet och sen åker jag direkt hem till Hälsingland. Dags för byggslagshelg nr 3. Den här gången ska vi komma mycket längre än helgen innan :)

Tråkigt att jag bara sovit 2 nätter den här veckan i vår underbara säng. Men det kommer att bli bättre! :)

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: