annanordlund

2009-09-16
14:21:39

Vårat byggslag, något för tv3?
Det innehåller: delade meningar, lyckliga stunder då brädor passar, kaffepauser, breakdowns, lite kärlek och framförallt stora förväntningar!

I helgen fortsatte stora byggslaget. Vi målade, spacklade och fick ut förstugan ut i friska luften. Det som är kvar är en del på taket, fönstrena, dörren och allt sånt småfix. Ska även måla på ett lager till.
SEN så ska ju också husvagnen tvättas och vaxas. Helgerna är inte längre än vad de är så vi får se hur det går.



Målat


Spacklar


Söta älsklingen!


John fick vara med och leka


Drar ut stugan ur ladan


Äntligen på plats

Det är inte nu till helgen utan nästa som allt detta ska upp till campingen i Funäsdalen. Jag ser inte fram emot det utan jag vill bara ha det färdigt så jag kan få ställa fram allting i husvagnen och så. Även göra iordning inne i förboden med gardiner och sånt. Ska bli kul! DIT vill alltså jag. Har lite steg att gå igenom först.


Kommentar:
#1: Ninni

Åh vad spännande att inreda en liten husvagnsstuga Spännande! Jobba inte ihjäl er nu bara! Kramar

2009-09-16 @ 14:27:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: