annanordlund

2009-09-16
15:21:44

wednesday.
Idag klev jag av mitt pass på morgonen. Så skönt att ha hela onsdagen till att göra vad jag vill. Men självklart passar jag in det så att jag kan tvätta och dona eftersom jag inte vet om jag ska hem i helgen eller inte. Antagligen ska jag det och då är det bra att ha sånt överstökat :)

Jag var in en sväng på nyöppnade Ica Maxi, det var fint, men otroligt mycket folk så det blev ingenting köpt där! Får åka dit nångång när det lugnat ner sig :)
Sen åkte jag till gymmet och körde drygt en timme. Jag vimsar mest runt eftersom jag inte har någon rutin på vilka maskiner jag vill använda. Men hittade iaf en kanonmaskin som tränar rumpan!

Här har ni en kanonlåt med Death Cab for Cutie - What Sarah Said. Hittar inte den riktiga videon så den här får duga, det är ju ändå ljudet jag är ute efter :)

 

Nä nu ska jag plocka lite och dona :)

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: