annanordlund

2009-09-09
13:27:24

Wednesday the best day in the week!
Goddagens, nu ska jag snart iväg på sista passet för dagen på jobbet. Imorgon sover jag natten sen går jag på helg. Med andra ord så går veckorna hyffsat åtminstone och idag är det min favoritdag. Onsdag ligger i mitten och når man dit är det snart helg!

Jag saknar älsklingen och känner mig taggad inför byggandet i helgen, nu ska vi banne mig hinna färdigt så att jag kan få börja måla någon gång! :)

Har fortfarande fått ur varken pianot eller tatueringen ur mitt huvud. Det kan bli dyrt. Har iaf hört mig för vart man ska tatuera sig i Östersund. De är tydligen dyrast men samtidigt duktigast och mest seriösa. Får helt enkelt se hur det bli med det. Ska först och främst till tandläkaren. Det kan helt enkelt bli dyrt.

Det har blivit renoveringens tid när det gäller mig själv. Var längesedan det gjordes och det känns som att vissa delar börjat förfalla ;P Nu snackar jag inte bröstimplantat här utan snarare tänder, kropp, hår och välbefinnande.
Tyvärr så har jag ont och är jätteslemmig i halsen så vågade inte träna idag heller :/ Men mår jag bra imorgon så bär det av mot badhuset!


 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: